miercuri, 20 iulie 2016

Vrem o lume mai buna

Am fost cam răsfățata in ultima vreme si nu am mai mers cu transportul in comun. Uitasem ce "distractiv" este. Pana la stație am făcut slalom printre cacati de câine. Pfff oare cacatii ăștia răsar fin asfalt? Ca eu maidanezi n am mai văzut demult. Doar stapâni nesimțiți care isi imaginează ca întotdeauna vine cineva sa strângă după câinii lor. Ajung la stație. Dar despre asta deja am scris... Dar reiau. Un tata imbecil trage fix in statie. Te gândești prima oară ca ii e rau. Ca ii e rau copilului. Ei as... Omul vrea o cafea. Si copilul deschide plictisit geamul si se  uita plictisit la tine cum te retragi undeva ca sa aibă el si cu nesimțitul de tasu loc in stație. Ca doar de aia e scuarul ala. Sa ai tu ma nesimtitule loc de parcare. Hm...stai acolo retras pana vine domnu' cu cafeaua. Stai.... Impropriu spus...te duci putin mai încolo ca "doamna " de la magazin da cu matura. In jurul lăzilor cu fructe. Care sunt puse tot in stație. Ma gândeam ca aduna totuși gunoiul pe făraș. Ei as.... L a împins putin tot in stație ca firește va veni cineva sa strângă si după ea nu doar după cățeii de apartament. Înghesuită si prafuita ma urc in RATB. Ca orice om normal deschid telefonul ca sa mi scriu of ul pe feisbuc....cand ma trezesc stropita pe fata... Cu apa termala ce e drept dar care ce sa vezi....nu mi era chiar destinată. Era doar o domnișoara care cred ca alergase cumva la maraton si avea nevoie de refrisare. Si na acum ce era ea de vina va eu eram fix in spatele ei? Important e ca vrem o lume mai buna :) bleah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu