miercuri, 20 iulie 2016

Unde se duc melcii cand nu ploua?

Cobor in ploaie ca nu il mai suport pe individul de lângă mine care vorbește tare la telefon despre "job". Pe scara încă o cucoana care se tine intr-un echilibru perfect fantastic, cu telefonul între umăr si ureche, cu plasele in mâini vorbește despre ce va face de mâncare. Gata...cobor...nu mai suport...da' de unde? Băiatul cu "job" ul ma urmărește. Si da-i si lupta..."nu înțelegi? E un job entry level..." Hai pe bune...ne-am dat dreaq...entry level....job...si o ține langa "e un job entry level...tu nu îți imagina ca o sa vii si o sa te provoace ceva si o sa poți pune o grămada de întrebări ca nu e asa....ceice (in traducere liberă ceea ce) nu înțelegi tu este ca nu o sa ai prea mare lucru de făcut..." Imi zgârie urechile cu limba lui pocita...cea mai stricata romgleza pe care  am auzit-o...încerc sa merg mai încet sau mai repede ca sa nu il mai aud...soluția mi-o da melcul ieșit după ploaie. Il văd in drum si ma opresc. Ma uit ce încet merge si ce indiferent este la jobul entry level.   Hm iar e mai deștept ca mine. Langa văd un alt melc cu o floare. Ma gândeam ca are întâlnire cu melcul  meu cel deștept. Sau melciță. Dacă o exista feminin pentru melc. Intru in parc cu gândul la melci. Si ma gândesc ce liniștiti sunt ei ca n au probleme cu jobul entry level. Dar eu am o problema ca nu înțeleg ce e animalul ala tăiat cu o dunga roșie. Ar putea sa fie un câine dar la fel de bine ar putea sa fie orice altceva. Ma uit atent. Hmm...pare un taur mai mic...poate ca o fi vreun avertisment de tauri de e parcul gol...ca nu-mi vine sa cred ca tot ploaia i-a gonit pe toti si azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu