miercuri, 20 iulie 2016

Un copac

Zilele trecute am mers prin parc. Ploua. Si era pustiu. La un moment dat mi s a părut ca m a strigat cineva. Nu am văzut pe nimeni. Doar un copac cu un ics roșu. Mi am dat seama ca multe zile n o sa il mai văd pe acolo pentru ca va fi taiat. M am gandit sa ii fac o poza sa il imortalizez cumva. M am gandit sa ii fac poze de câte ori o sa trec pe acolo si o sa il mai văd in picioare. Azi am trecut iarăși pe la el cu intenția de a i face o poza. Pe jos prin iarba era scoarța căzută. M am apropiat si am pus mâna pe el. Am rămas surprinsă cand am văzut câta frumusețe este încă pe copacul asta. Am început sa ii dau târcoale si am descoperit toate modelele pe care nu le văzusem pana acum. M am uitat in jur. Am văzut încă un copac condamnat si care parca se predase. Mai in spate încă doi copaci condamnați. Mi am camuflat lacrimile sub picăturile de ploaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu