marți, 9 septembrie 2008

voi cam cum ati petrecut sfarsitul lumii?

...ca eu m-am trezit cu o juma de ora mai devreme si asta pentru ca mi-era cam frig. m-am invelit si am mai profitat de caldurica de sub pilota aia de vara...si in rest...ce sa zic...m-am uitat la desenele favorite in timp ce ma imbracam/mancam/machiam/pieptanam...:)
pe urma am facu cel mult 20 de minute din balta alba si pana pe alexandru serbanescu...si de acolo o jumatate de ora pe aproximativ 1 statie si jumatate de tramvai. drept pentru care mi s-a parut ca daca mai merg inca cinci minute bara la bara sigur va fi sfarsitul lumii drept pentru care am abandonat masina in prima parcare si am mers pe jos pana la serviciu....si cam asa sta treaba...:)))


voi? cam cum ati petrecut?

ooo primesc informatii noi...paul imi zice: ...stai linistita ca azi doar se inaugureaza...experimentul va fi pe 21 octombrie asa ca mai avem o luna de munca...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu