miercuri, 17 septembrie 2008

romanii chiar traiesc fotbalul...

aseara am fost la o carciuma de cartier cu alina si cu cristi...si de unde sa stim noi, nefericitii, ca era meci...??????!!!!??? am aflat cu prima ocazie cand am crezut ca imi pica din mana ceasca aia cu capuccino din ala dulce...si ca si cum nu ar fi fost de ajuns dupa ceva vreme era sa inghit si paiul...e drept ca la o ocazie era sa musc putin din pahar...si uite asa am aflat si eu ca cfr cluj a jucat cu a s roma si tentativele mele de sinucidere erau de fapt goluri si uite asa meciul s-a terminat 2-1 pt romani...

am zis romani? ma rog in conditiile in care portar este Lars HIRSCHFELD unde in dreptul lui apare naţionalitate Canadiană/Germană , Hugo Da Silva ALCANTARA - Naţionalitate Braziliană , Antony DA SILVA - "Tony" - Naţionalitate Portugheză/Franceză , FERREIRA DE SOUSA Ricardo Manuel - "Cadu" - Naţionalitate Portugheză , Andres Felipe DE SOUSA GALIASSI - Naţionalitate Braziliană ,CULIO Juan Emmanuel - Naţionalitate Argentiniană si nu mai am rabdare sa mai scriu si restul...nah cum ziceti voi... romani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu