vineri, 12 septembrie 2008

ras ras ras

trebuie sa scriu asta pentru ca prea s-a ras mult...aseara ne-am intalnit cu niste simpatici adevarati si bineinteles ca am ras pana am lesinat...
nici nu stiu cum sa incep...dar povestea cu pioasa si copioasa o sa ramana de antologie...
iar la 80 ` ce sa zic...sa te tot duci...dupa ce ca ti se incurca comanda, ti se aduce lingurita folosita ti se ia scrumiera si nu ti se mai aduce...daca lasi trei lei bacsis ti se spune la plecare : ati lasat prea multi bani...puteti sa ii luati...

cred ca am sa rad multa vreme...

spre deosebire de la 80` la o alta carciuma fara nici cea mai mica pretentie pe o strada uitata de lume - carciuma la care am fost tot ieri...mi s-a gainatat un porumbel pe mana...si am cerut un servetel...nu numai ca mi s-a adus instantaneu dar si-au cerut si scuze pentru incident...jos palaria!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu