marți, 9 mai 2017

la catedrala neamului

Pe asta chiar trebuie sa o scriu: asteptam masina in fata la catedrala neamului. Pentru cine nu stie in fata este o bisericuța. Azi in zi de vineri inainte da Paste la prima ora iese un nene de la bisericuța cu pricina si se aseaza langa mine. Si ma abordează: Ma scuzați eu am fost pentru prima oara la biserica asta. In secunda doi m am gandit ca a baut tot vinul de împărtășanie ca era sa ma dea jos cu damful. Era cam 8 dimineata sa ne înțelegem. Zic Mhm. Ca na sa nu fiu nepoliticoasă.  Si continua: sunteti tânără....pfff zic in gandul meu mama asa compliment de dimineata ;)))). Știți sunteti tânăra nu cred ca Ati apucat. Aici era restaurantul Arsenalul. Zic Mhm. El continua. De ce or fi facut catedrala asta aici? Ridic din umeri. El continua: dar știți? Locul nu e prost ales. Aici trebuia ridicată si pe vremea monarhiei o construcție din asta. Zic iar Mhm. Zice dar știți ce nu inteleg? De ce n au facut si ceva langa unde sa bea omul ceva. Sa manance si el ceva. Asa ca o cantina... in sfârșit zic: pai si n au mai facut cantine si s au dus si au luat mâncarea si au dat o la porci? Zice pai da...asa e ca i am vazut si eu cum luau mancare cu sacul... si Zice...știți? Chiar nu merita sa le faca o cantina. Zic... știți? Eu trebuie sa iau masina asta va doresc o zi minunata. Zice... Sarumana sa ma scuzați... daca voi Ati inteles ceva... ;))))))
14.04.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu