luni, 26 ianuarie 2009

timisoara un pic altfel :)

ce e drept ca am mers ceva ceva la pas prin timisoara si uite asa am aflat despre niste reguli noi in ceea ce priveste impartirea in silabe :)


adevarul ca probabil ca oficialitatile nici nu merita mai mult decat atat: un indicator stramb, un gard coscovit pe o strada pe care iti trebuia ceva curaj sa mergi pe inserat. oare or avea ceva de ascuns?


"va rog usa alaturata" - am pierdut cumva ceva pe drum?

oau spatiu de inchiriat...era cumva in subteran si se masura in m2

hm ...asta era un perete care se uita urat la tribunal...o fi stiut el ceva...:)
am gasit atatea moduri in care era scris felul asta de mancare incat nici eu nu mai stiu cum e corect. o fi shawrma? o fi shaworma? sau neaos saorma?


si un local unde mancai ca neamu prost (adica mancai bine) pita cu unsoare cum se zice prin partea locului si cu ceapa rosie mmmmmmmmmmmmmmm de sa iti lingi degetele la propriu ca asa se practica acolo. distractia a fost maxima. pacat ca nu am incercat felul ala de mancare " cel ce guitza: :))))









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu