vineri, 16 ianuarie 2009

criza si legea antifumat :(

dupa cum stiti talent la scris nu prea am...dar nu ma pot abtine...se intampla ceva...teoretic suntem in criza si a intrat in vigoare legea antifumat...

intamplator am iesit toata saptamana si nu de doua ori in acelasi loc: luni am fost la becker brau la concert la napalm death, marti am fost cu catalina la gio cafe, miercuri am iesit cu colegii "la piciorul porcului" si ieri am fost in club spice...

sa le iau pe rand: la becker brau - in interior unde se canta nu se fumeaza. de fumat se fumeaza in hai sa zic hol, desi nu pot nici hol sa ii zic pentru ca si acolo sunt mese. pana aici nimic incorect la prima vedere. dar eu nefumator daca trebuie sa folosesc buda sau sa ies afara din club, trebuie sa trec prin hol/incapere in care se fumeaza. e greu de imaginat ca prin valatucii aia mai poate respira cineva. nu exista aerisire si se fumeaza in disperare. pana si fumatorii inraiti ziceau ca nu se mai poate asta in conditiile in care le curgeau lacrimile siroaie din cauza fumului. nu pot sa explic in ce hal miroseau hainele.

pana sa inceapa concertul am fost la picadilly. unitate in care nu se fumeaza. TEORETIC. la intrebarea: se poate fuma? o domnisoara foarte dragutza a zis "nu, nu se fumeaza, dar daca fumati fumati pe riscul dumneavoastra". fiind foarte multi am intrebat persoanele din jur daca sunt deranjate de fum. au ras ironic si au scos tigarile la vedere. :) la plecare era un fum de il taiai cu cutitul.

marti am hotarat sa ne intalnim la cafepedia vizavi de libraria eminescu. desi e incredibil, nu erau locuri libere. am mers la gio cafe. pe usa trona anuntul : in aceasta unitate se fumeaza. si aici abia am gasit doua locuri. desi se fuma in disperare si aici macar exista un sistem de ventilatie corespunzator. existau si trei mese de nefumatori bineinteles ca in fata la buda. cum altfel?

miercuri a trebuit sa facem rezervare. localul este la piata muncii. teoretic carciuma de cartier. fara pretentii de universitate-romana-magheru. full. intr-o zi de miercuri. fumul a fost pe masura.

joi in spice a fost ceva de vise rele. am plecat cu mult mai repede decat mi=as fi dorit pentru ca am plans mai ceva ca fata aia cand a plecat michael jackson...desi exista ventilatie, fumul s-a dovedit a fi mult mai puternic. am deschis geamul. l-am inchis. iar l-am deschis. era ceva irespirabil. su dupa toate astea am asistat la cel mai prost concert timpuri noi. pacat de munca celor din clubul asta. mare pacat. in schimb petrecerea sarbatoritului a fost frumoasa. si bine pregatita.

asa ca, desi suntem in criza, localurile gem de oameni indiferent de ziua saptamanii iar legea antifumat nu a facut decat sa inteteasca fenomenul...vorba tuturor : ...fructul oprit...

si dupa toate astea sunt racita varza :))

Un comentariu:

  1. Una peste alta, toate legile sunt facute la misto'. Trebuia facuta by default in localurile mici sa nu se fumeze :D si apoi daca ai local mai mare sa amenajezi un spatiu pentru fumatori. Oricum pana nu e cristal in baruri eu nu mai merg :D Beau acasa sau afara pe terasa !

    RăspundețiȘtergere