luni, 29 decembrie 2008

cum se mai distreaza bucurestenii in oraselul lui mos craciun






















am surprins momentul nu neaparat pentru ca era o masina in dambovita. am fost pur si simplu socata de lumea care se uita. eu marturisesc ca am avut asa o curiozitate macabra sa vad pana unde merge...nu stiam nici eu ce la momentul ala. dar am aflat: pana cand o s stea oamanii sa se uite? ca era un frig de iti trozneau maselele...si lumea a stat pana cand a iesit masina din apa...si...dezamagire totala..." aaaa nu mai e nimeni in ea..." si dusi au fost ...toti :(

Un comentariu:

  1. Lumea a fost dezamagita pt ca a lipsit senzationalul. A lipsit cu desavarsire. Nu a mai putut veni Catalin Radu Tanase sa relateze de la locul faptei rezpectiva tragedie, pt ca tragedia nu s-a mai intamplat :))

    RăspundețiȘtergere