marți, 17 septembrie 2013

sarea amara

eu pana acum am utilizat-o la:
1. spalatul pe cap - se amestaca impreuna cu samponul  - rezultatele sunt spectaculoase
ca un sfat suplimentar urmati obiceiul bunicilor: in apa de clatit aruncati niste otet de mere.

2. bai de picioare - in ligheanul cu apa fierbinte (cam cat sa ne acopere gleznele) aruncati o manuta de sare amara. picioarele se vor desumfla ca prin minune.
ca un sfat suplimentar dupa baie folositi o crema  pentru prevenirea si tratarea uscarii si craparii picioarelor de la scholl.

3. curatarea tenului - in crema de fata se amesteca putina sare amara.
atentie! amestecul este foarte abraziv deci nu agresati fata ca rezultatul va fi exact invers.
tratamentul nu se repeta la interval mai mic de o saptamana deoarece fata se va irita groaznic. in zelul meu de a mi curata tenul am repetat dupa trei zile. rezultatul: o iritatie ca la dermatita de contact. noroc ca exista planta minune numita aloe care rezolva aproape orice.


cam atat deoacamdata. spor!

astept sa imi spuneti rezultatele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu