duminică, 7 februarie 2010

teoria king kong

la recomandarea unui prieten bun si drag m-am apucat sa citesc aceasta carte mica si roz ...:)




"printre reactiile pe care i le-am provocat, dupa ce mi-am istorisit intamplarea, a fost si aceasta: " si, dupa aia, ai mai facut autostopul?" fiindca povesteam ca nu le spusesem nimic parintilor, de teama sa nu ma incuie cu trei lacate, pentru propriul meu bine. ei bine, da, am mai facut autostopul. mai putin gatita, mai putin prietenoasa, dar am facut-o din nou. pana cand alti punkisti sa imi dea ideea de a calatori cu trenul si a risca sa fiu amendata, nu stiam alta modalitate de a merge sa vad joi un concert la toulouse si altul sambata la lille. la acea epoca a merge la concerte era o chestie mai importanta decat orice altceva. justifica pana si faptul ca te puneai in pericol. nimic nu putea fi mai rau decat sa ramai in camera ta, departe de viata, in timp ce afara se intamplau atatea lucruri. prin urmare, am continuat sa ma duc in orase unde nu cunosteam pe nimeni, sa stau singura prin gari pana se inchideau, ca sa imi petrec noaptea acolo, sa stau sa dorm pe aleile unor case in asteptarea trenului de a doua zi. sa ma port ca si cum n-as fi fost fata. si, daca n-am mai fost niciodata violata, totusi am riscat sa fiu, dupa aceea, violata de sute de ori, doar pentru ca ma aflam mai tot timpul in exterior. ceea ce am trait in acea epoca, la acea varsta, era de neinlocuit, de mii de ori mai intens decat daca ma incuiam in scoala ca sa invat supunerea sau daca ramaneam acasa ca sa ma uit prin reviste. au fost cei mai buni ani din viata mea, cei mai bogati, cei mai navalnici; multumita lor am avut resursele necesare pentru a putea trai toate porcariile care mi-au venit pe cap odata cu vremea. ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu