luni, 21 decembrie 2009

am fost la ultima petrecere in live metal club :(







































sau ca asa zic altfel ...a fost odata live metal club...pacat...am injurat frigul si mizeria, am injurat ca se termina berea, am injurat pasajul care trece prin fata geamurilor, unii au injurat cainii care te luau de pantaloni la intrare, am injurat ploaia care isi facea aparitia la fiecare iesire din club indiferent cat de senin ar fi fost la venire, am injurat usile rupte si budele infecte, am injurat sonorizarea proasta, am injurat lipsa apei la vanzare, am injurat piesele puse la nesfarsit, am injurat caldura si fumul de la concerte, am injurat vecinii care chemau politia, am injurat ca vine lumea, am injurat ca nu vine lumea , am injurat luminile de pe scena, am injurat berea varsata pe jos, am injurat frigul si curentul care te faceau sa stai imbracat, am injurat baiatul care iti lua berea plina de pe masa, am injurat baiatul de la bar care se uita cu sictir la tine, am injurat taximetristii care treceau pe langa tine fara se se sinchiseasca, am injurat tot ce s-a putut injura si cand nu am mai avut ce am inventat ...si cu toate astea aici am fost foarte fericiti, aici am ras, aici ne-am imbatat, aici ne-am cunoscut, aici am facut cele mai tari petreceri si chiar daca nu pot sa spun ca am fost la cele mai tari concerte pot sa spun ca am fost la MULTE concerte.

2 comentarii:

  1. 15 randuri cu motive de injurat LMC-ul si numai 4 randuri de bine despre LMC. Probabil ca d-aia s-a inchis :)).
    Mie nu imi pare rau. Inca o bomba in minus. Imi pare rau ca nu mai exista Hala de exemplu, dar nu am sa plang dupa LMC.

    RăspundețiȘtergere