joi, 8 octombrie 2009

buna seara prieeeeteeeeeni!




"vino pentru totdeauna - asta este pentru sotia mea, pentru rodi! "

mi s-a parut cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care am auzit-o in viata mea :)
as fi vrut sa scriu multe despre acest concert...multe...cu toate ca talentul la scris nu este tocmai punctul meu forte...
am asteptat cu sufletul la gura concertul de la teatrul national...care nu a mai avut loc...si toti am inghetat...a venit vestea ...informatii putine date cu zgarcenie...transplant...germania...rodica...compatibilitate...bani...amanare...
ne-am rugat ca atat mai puteam sa facem...si uite ca minunea s-a intamplat...transplantul a reusit...si s-a auzit din nou...buna seara prieeeeteeeni - intai prin tara ...
si mare a revenire pe 8 .10.2009 la sala polivalenta ...am intrat in sala intr-un mod nu tocmai ortodox :) prietenii stiu de ce...a fost frumos...am vazut lume muuulta si draga...oameni cu care nu as fi putut sa ma intalnesc decat aici...
si in sfarsit a inceput...s-au succedat imagini vechi...ma uitam cu drag si ma gandeam totusi cati ani au trecut de cand am vazut prima oara iris la sala polivalenta...mi-e si frica sa zic...avem 13 ani...
ma uitam in jurul meu in momentul in care cristi minculescu a aparut pe scena si a zis "buna seara prieteni" lumea se uita asa cu un fel de - nunevinesacredemdacebinecailvedem - chiar nici nu mai conta ca e cald ca se aude prost...
si starea s-a mentinut - chiar daca am crapat de cald si sunetul a fost oricum numai bun nu - ne-am bucurat ca si cum am fi fost la cel mai tare concert din lumea asta. s-au cantat piese vechi ...si langa noi s-a fluturat fularul cu universitatea craiova pe care l-am imprumutat pentru iris maxima :) multumim frumos ...
vis pierdut ne-a purtat intr-o lume a ingerilor Freddie Mercury, Jimi Hendrix, Michael Jackson, John Lennon şi Kurt Cobain, Iuliu Merca, Teo Peter, Anda Călugăreanu, Laura Stoica, Florian Pittiş, Adrian Pintea, Liviu Tudan...
bine ca nu a fost ultima toamna :)
fotografiile apartin unui fan iris pe care l-am cunsocut in laptarie...mie mi-au placut foarte mult...

3 comentarii: