vineri, 11 septembrie 2009

FESTIVALUL SI CONCURSUL INTERNATIONAL“GEORGE ENESCU”România

FESTIVALUL SI CONCURSUL INTERNATIONAL“GEORGE ENESCU”România se desfasoara in perioada 30 august – 26 septembrie 2009.
imi pare extrem de rau ca abia aseara am ajuns pentru prima oara la aceasta editie. in cazul in care mai exista bilete, va recomand din tot sufletul sa va duceti.
aseara am vazut asa:

Ora 19.30Sala Mare a Palatului
Seria "Mari orchestre ale lumii"
ORCHESTRE PHILHARMONIQUE DE RADIO FRANCE
Dirijor :
DMITRIJ KITAJENKO
Solist :
RUDOLF BUCHBINDER
Program:
Sostakovici - Suita de balet nr. 3
Rahmaninov - Rapsodia pe o tema de Paganini op. 43
Ceaikovski - Simfonia nr. 5 în mi minor op. 64

citisem un articol referitor la publicul care nu s-a comportat tocmai in ton cu festivalul. aseara insa am vazut un public de exceptie. a fost o liniste de iti auzeai respiratia - cu tusit si dres de voci doar in pauze - apa, sucul natural, berea, cafeaua si chestiile fosnitoare s-au consumat in hol doar in pauza, nu au sunat telefoane mobile ( incredibil), multa lume imbracata foarte frumos dar si multa lume imbracata lejer - ceea ce nu a facut publicul mai putzin valoros. acum fie vorba intre noi - cei in blugi ca sa zic asa erau la locul lor inainte char sa bata gongul pe cand doamna cu coada falsa volane si multe ifose a intrat cam multicel dupa ce incepuse si a sculat jumatate de rand. si dupa pauza la fel. semn ca nu tramvaiul a tinut-o in loc. :)
prestatia a fost una care pe mine m-a facut sa zic ca asa ceva nu exista in realitate :) asa ca daca mai aveti cum - nu ratati nimic pana pe 26 septembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu