miercuri, 12 august 2009

brutal assault 2009 - drumul - budapesta si praga :) pentru inceput :)

si uite asa am plecat noi zor nevoie spre jaromer :)

si am poposit in tabara la budapesta intr-un hostel super tare dupa ce ne-a plouat torential :)
ce or manca femeile astea din budapesta de arata toate asa de bine nu pot sa imi dau seama...

si uite asa am luat noi budapesta la pas
si am mancat la un restaurant chinezesc
ca romanii am scotocit prin gunoaie ca de ...:) glumesc normal
si ne-am pus iar la drum
cu 1000 de opriri prin benzinarii cum ne sade noua bine
si am ajuns in praga
si da-i si caut hostel sau oooriceeeeeee pana in final chiar si o banca in parc
si am cautat
si iar am cautaaaaaaaaaaat

am cautaaaaaaaaaat
am obosit cautand :)
si iar am cautat
si iar si iar ...ca magazine am tot gasit da cazare ioc
si am ajuns si pe strase ca sa zic asa si cazare n-ai sa vezi
daca ma gandesc bine in limuzina asta cred ca dormeam bine :)
si aici deja numaram bancile din parc sa vedem daca ne ajunge la fiecare cate una ...pana si bancile erau ocupate de unii care dormeau cu sacul sub cap :)
eeehhh si intr-un final am gasit un apartament de mai mare dragu` in zona de zona :)

si dupa multe peripetii si opriri neprogramate am ajuns in buza capingului de la brutal assault :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu