sâmbătă, 27 iunie 2009

si nu am ratat nopatea institutelor culturale :)






















desi a plouat mai mult decat torential daca poate exista asa ceva totusi lumea a venit in numar mare la noaptea institutelor culturale. probabil multi pentru a se adaposti de ploaie, probabil unii pentru ca nu aveau unde sa mearga si aici era intrarea libera, probabil unii gura casca precum noi :) si cred ca unii pur si simplu pentru ca nu rateaza nimic.

n-am reusit sa ajungem chiar pe la toate institutele desi am vazut ca exista autobuzul care facea legatura. chiar a existat - asta in cazul in care ar aparea voci carcotase.

se mai putea parcurge un traseu cu bicicleta inchiriata. TEORETIC. ca practic...recunosc ca am evitat sa fotografiez o situatie de-a dreptul hilarotragiconumaistiucum . daca vedeai pe la 00.15 "oameniicareaauinchiritabicileteledinnoapteainstitutelor" te gandeai : oau ce initiativa mistooooo !!! si cat de fericiti mergeau pe bulevardul Dacia - asta pana la un moment dat cand auzeai pocnitura traznitura urletul de durere si rasetele invariabile de dupa. ca la noi asa se semnalizeaza gropile. cu un panou stramb si niste scoci. si ala pus direct pe pamant in jurul santurilor. pline cu apa. si cu tevi. te gandeai in momentul impactului unde e de preferat sa cazi - in mocirla? in teava? pe noroi?

n-am reusit din pacate sa fac puzzle - ul ca sa aflu adresa de mail unde as fi putut spune ce mi-a placut si ce nu mi-a placut. dar daca as fi aflat adresa aia de mail as fi scris asa:
ca mi-a placut foarte mult la Institutul cultural Roman din toate punctele de vedere. mi-au placut bufnitele din copaci, mi-ar fi placut la nebunie concertele din curte daca nu ar fi fost ploaia desi n-au sunat rau nici la interior, mi-a placut fotografia cu cantarul din cismigiu, mi-au placut luminile din curtea interioara, mi-a placut ca existau sticle cu apa plata si minerala si pahare de unica folosinta (BRAVO!), mi-a placut ca puteai sa dai o fuga la Institutul Italian de vizavi si sa mai tragi un ochi la film si sa vii sa mai vezi un pic din concert.

la Institutul Francez mi-a placut ca se canta si se dansa. mi-au placut baloanele pe care toata lumea voia sa le ia si ups erau legate. era tare haios sa vezi cum trageau, cum ardeau cu bricheata, sau cum incercau sa taie cu cheia. :)
mi-a placut atmosfera de targ rafinat, mi-au placut masutele cu banci joase. nu mi-au placut "baietii" stiu ei care :).

la british council nu mi-a placut nimic. am fost intampinati cu "ne pare rau s-a inchis" si in plus oamenii erau de-a dreptul agresati de un individ care ii punea sa stearga pozele. " e corp diplomatic si nu aveti voie" si " sa indreptati camera in alta parte" - asta in timp ce ii impingea camera cu mana.

mi-a placut atmosfera de pe strazi. si mi-a placut ca a iesit lumea din casa. si mi-a placut sa stau pe scari la ICR. si mi-a placut si gasca de prieteni :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu